L’Ajuntament de Barcelona cedirà les naus d’un bloc de Can Batlló als veïns

L’Ajuntament de Barcelona cedirà les naus del bloc 1 de Can Batlló als veïns del districte de Sants-Montjuïc, amb la intenció de fer un nou pas en la recuperació i transformació de l’antic recinte fabril de Sants-Montjuïc.

L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha signat el conveni de cessió d’ús dels locals, que les entitats podran utilitzar com a magatzem de materials destinats a activitats culturals i recreatives d’interès públic i social al servei del districte de Sants-Montjuïc.

L’acord també ha estat signat per Josep Maria Domingo, en representació del Centre Social de Sants, i Enric Jara, en representació de la Comissió de Veïns de la Bordeta.

L’acord preveu la constitució d’una comissió formada per representants de totes les parts que faran un seguiment de l’ús de les naus.
De la mateixa manera, els signants es comprometen a respectar el funcionament de l’activitat fabril actual i el desenvolupament de les obres d’urbanització i edificació.

El regidor del districte de Sants-Montjuïc, Jordi Martí, ha recordat que la formalització de la cessió d’ús d’aquests locals va ser un dels acords que es van prendre en la reunió mantinguda el passat 6 d’octubre. En aquella reunió, l’Ajuntament va lliurar les claus del Bloc 11 a les entitats i, a més, es va comprometre a garantir-ne el seu condicionament.

En aquest sentit, Jordi Martí ha destacat que es treballa “sense pausa en els acords que es prenen, fet que demostra que la recuperació de Can Batlló és una prioritat tant del Districte com de l’Ajuntament”.

“Seguirem avançant i ho volem fer de comú acord amb els veïns i les entitats que durant anys i anys han treballat i han reivindicat la recuperació d’aquest espai”, ha manifestat el regidor de Sants-Montjuïc.

Publicat per: ElPunt Avui
27-10-2011