La problemàtica d’Heron City

Detenen els propietaris de tres discoteques per robar electricitat

Els Mossos d’Esquadra ha detingut tres dels responsables de les discoteques del complex d’oci nocturn Heron City de Barcelona per un presumpte delicte de frau del fluid elèctric durant un any i mig, segons ha informat la policia catalana, que també ha imputat com a còmplice al gerent del centre comercial.

La policia catalana va efectuar inspeccions, de les que va derivar diverses infraccions tècniques reflectides pels tècnics del Districte de Nou Barris i la Guàrdia Urbana, així com també el precinte per part dels agents municipals de les instal·lacions elèctriques, després que la companyia desconnectar els equips en confirmar el presumpte frau.

La companyia Endesa havia desconnectat els fusibles de la instal lació a principis de 2010 per l’impagament de les discoteques, però aquestes van tornar a connectar els equips fins al moment de la inspecció, el juliol de 2011, el que va suposar un frau aproximat d’uns 37.000 euros, segons l’elèctrica.
Dos dels detinguts són els germans Maria Arlet P.A. i Pedro Axel P.A., de nacionalitat boliviana, gestors durant aquest període de les discoteques Mil Pasos, Gran Lliga i Pirai, sota la llicència atorgada per Carper Mil SL, de la qual des de juliol han passat a ser també administradors.

L’altre detingut és Àngel M.P., administrador de l’empresa Carper Mil, propietària de la llicència administrativa, mentre que la policia catalana ha imputat Miguel SO, gerent del centre comercial i coneixedor del presumpte frau.

Les tres discoteques romanen tancades al públic ja que no s’ha restablert el subministrament ja que les seves instal.lacions elèctriques continuen amb la cinta de la Guàrdia Urbana, fins que la companyia elèctrica autoritzi una nova connexió i s’hagin complert tots els requisits legals.

e-noticies.cat
23-09-2011