El regidor de Sant Andreu s’adreça a la ciutadania

Raimond Blasi i Navarro, nou regidor del Districte de Sant Andreu, pertanyent a la federació de Convergència i Unió, ha adreçat una salutació a la ciutadania

Benvinguts al Districte de Sant Andreu !

El passat mes de maig la ciutat de Barcelona va creure en un canvi, el canvi que en Xavier Trias volia i vol per la Barcelona d’avui. I ho farem possible amb l’ajuda de tots els barcelonins i barcelonines, de totes i tots els veïns de Sant Andreu.

Sóc conscient que els temps que ens ha tocat viure són difícils. Avui, la situació que travessem no és senzilla, però els veïns i veïnes del Districte de Sant Andreu no han sigut mai persones que no lluitessin pel futur, al contrari, sempre han destacat pel seu afany de superació, i és per aquí que ha de passar el Sant Andreu del futur, un futur il·lusionant i ple de reptes.

Des del nou govern de CIU tenim clar que Sant Andreu són set barris en un sol districte, amb La Sagrera, el Bon Pastor, el Baró de Viver, la Trinitat Vella, Navas, el Congrés i els Indians i Sant Andreu de Palomar; i és amb els set barris que volem construir un futur en positiu.

Governar és pensar en les persones, i des del nostre districte ho farem d’aquesta manera. Entre altres moltes coses, hem de saber aprofitar la tradició industrial dels nostres barris que ha de servir de base per a la reactivació econòmica, s’han de potenciar els eixos comercials que ja existeixen i fer dels mercats municipals una nova aposta de millors serveis a la ciutadania.En aquest context, el districte, i els seus barris, amb el seu dia a dia, esdevé l’espai proper on la política ha de fer els majors esforços perquè tots els veïns i veïnes, entitats, associacions, partits polítics i voluntats diverses es sentin representades, valorades i compreses. Implicar tota la comunitat en els processos de presa de decisions és el que en diem governança, o dit d’una altra manera, és l’estructura de relacions entre els diferents sectors que conformen el dia a dia del districte, ja siguin de l’àmbit públic, privat o social, a través de la qual es prenen les decisions sobre la cosa pública; i és així com volem governar, amb la complicitat de totes i tots; perquè no ens hem d’oblidar que un barri, una ciutat, un país, es fan amb l’esforç de tothom i de tothom que en vol ser part.

D’altra banda, i en nom de la institució que tinc l’orgull i l’honor de representar, us vull no només donar la benvinguda al web del districte, sinó incentivar-vos a la utilització d’aquest espai com una eina d’informació, interrelació i participació, on també pugueu trobar tot allò que us sigui necessari.

I en paraules de l’Alcalde Xavier Trias, vull recuperar la confiança dels barcelonins i les barcelonines en la política municipal com a millor camí perquè Barcelona recuperi la confiança en ella mateixa. Que es retrobi davant del mirall i es vegi autèntica. Que se senti orgullosa del que és i del que pot arribar a ser.

Sant Andreu
7-7-2011