El BOP publica la concessió provisional de subvencions a projectes i entitats

El Butlletí Oficial de la Província recollia ahir la publicació de l’atorgament provisional de les subvencions per a les activitats de les entitats d’aquest any 2011.
Tots aquells que les vàreu demanar podeu consultar el BOP seguint aquest enllaç. A la llista podreu consultar l’import concedit i la documentació que us falta, en cas que no l’hagueu entregat tota en el moment de la sol·licitud.En l’arxiu trobareu només les corresponents al Districte de Sant Andreu.

He preferit no penjar tot el BOP perquè us fos fàcil de trobar el vostre projecte, així que si teniu subvencions de ciutat o voleu consultar altres districtes, haureu de buscar el BOP d’ahir, 12 d’abril.

Com ja sabeu, les subvencions de l’Ajuntament per aquest any s’han mantingut en el mateix valor de l’any passat per a la majoria dels projectes, ja que la situació financera de la institució li ha permès mantenir l’import total sense canvis.
Enviat per Enric Fernández-Velilla
14-04-2011