CAMPANYA CONTRA ELS ACCIDENTS A GARCILASO

Suposo que ja haureu vist els cartells

Que pengen d’algunes botigues del carrer Garcilaso sobre la campanya de l’Associació de Veïns demanant solucions als accidents.
La campanya es va posar en marxa després de molt de temps reclamant millores, i el fet desencadenant va ser la mort d’una vianant el mes de febrer d’enguany. Des del nostre Grup Municipal (PSC) hem demanat diverses actuacions per evitar la inseguretat per a vianants i vehicles. En concret, hem reclamat les següents:

1- A la cruïlla de Francesc Tàrrega, hem demanat que el “Cedeixi el Pas” sigui un Stop, que es posin bandes rugoses per obligar a frenar i que el pas de vianants de Francesc Tàrrega, al costat del forn Enrich, sigui elevat com en altres barris del districte.

2- A la cruïlla amb Acàcies vam demanar el mirall per donar visibilitat als vehicles que venen d’aquest carrer, també que es vigilés l’aparcament a la vorera banda mar, però cal a més posar bandes rugoses perquè hagin de frenar abans d’arribar a Garcilaso.
Cal dir també que l’obertura del carrer Garcilaso en direcció a l’Avinguda de la Mare de Déu de Montserrat ha ocasionat un increment de la circulació pel carrer i també de la velocitat en el tram més proper al Passeig Maragall.
Pensem que cal instal·lar bandes reductores de velocitat abans de la cruïlla amb Acàcies.
Aquestes propostes les vam presentar en la comissió de vialitat del barri, i estem a l’espera de que es posin en marxa per contribuir a la seguretat de vianants i vehicles. Us mantindrem informats.
Publicat per Enric Fernández-Velilla
04-2014