Raons per a tenir un camp de futbol en el nostre barri

Després de 15 anys

1. Per que som l’únic barri de Barcelona sense un camp de futbol.

2. Per a retornar la identitat al barri i per a donar el barri a conèixer. (Amb la setmana esportiva convidarem a equips de bones categories a competir en el trofeu)

3. Per a fomentar el comerç en el barri i reactivar-ho.

4. Per a fomentar l’esport, en els joves i inculcar valors. (En vegada que estiguin sense fer gens en llocs del barri, cridar-los a participar per a jugar amb el club)

5. Perquè els nostres majors puguin estar en la seva casa (el camp) en comptes d’estar en una plaça. (Veient l’equip els caps de setmana)

6. Per a fomentar l’ús amb els veïns, oferint un casal de estiu, una acadèmia de futbol i activitats per als nois del barri, una vegada finalitzen la jornada escolar i en les seves vacances, realitzant tallers i activitats educatives, perquè els veïns i famílies puguin realitzar les seves tasques amb normalitat.

El club té previst crear una Fundació, que s’encarregaria de realitzar obres benèfiques per al barri, entre elles recollida d’aliments o roba, per a les famílies necessitades del barri, una Cavalcada solidària, Recollida de material no utilitzable pera enviar al 3er món entre unes altres…

Fem Barri!!

El club de futbol del nostre barri s’ha tornat a posar en marxa de la mà d’un grup de veïns.
La seu oficial del CF Congrés serà el bar Congrés, als porxos de la plaça dels Jardíns Massana, al carrer Felip II.

Encuentro amistoso de pre-temporada

Per aquells qui tingueu  la intenció de ser-ne seguidors, l’equip juga un partit amistós el dissabte 11 de setembre  al Poliesportiu Municipal del Carmel, a les 16h.

Salutacions,
C. E. Congrés